Managementul proiectului

Acest modul vă permite să ţineţi evidenţa şi să administraţi proiectele utilizând sarcini de execuţie pe termen scurt sau să planificaţi etape pe termen lung. Sistemul administrează alocarea eficientă de resurse, planificarea pe termen lung şi scurt, planificarea şi comunicarea automatizată prin email în vederea informării partenerilor cu privire la stadiul evoluţiei proiectului.

Colaborare eficientă

Colaborează la scrierea sarcinilor utilizând o platformă comună, poartă
discuţii prin intermediul modulului de chat integrat, partajează sarcinile cu
clienţii

Gestionarea problemelor

Urmăreşte erorile de sistem şi cererile de asistentă, ierarhizează problemele ivite în cadrul proiectelor în timp ce monitorizeaza calitatea serviciilor

Planificare automatizată

Cu ajutorul funcţiei de planificare se pot organiza etapele şi sarcinile
proiectului în funcţie de disponibilitatea resursei umane

Rapoarte şi analize în timp real

Beneficiază de o interfaţă inteligentă cu statistici grafice, grafice Gantt, calendare, etc., care oferă informaţii în timp real

Sincronizarea cu email-urile

Câştigă timp prin trimiterea/ primirea de email-uri legate de proiect. Comunică cu echipa, clienţii şi furnizorii